«Візуальний хаос»: рівнян просять долучитися до виявлення незаконних рекламних конструкцій

фото: ЦНАП

У минулому році лише більше двох мільйонів гривень надійшло у скарбничку Рівного за розміщення зовнішньої реклами у місті. Ця сума могла бути значно більшою, але поки не буде врегульоване питання розміщення «візуалки» питання не вирішать. 17 квітня на засіданні виконавчого комітету Рівненської міської ради було запроваджено мораторій на розміщення зовнішньої реклами. Діятиме він протягом трьох років. Хто і як контролюватиме цей процес розповіли сьогодні під час зустрічі у Центрі комунікацій «МедіЯ», про це інформує кореспондент ERVE.UA.

Нині за незаконне розміщення реклами встановлений адміністративний штраф, який коливається від 850 до 1700 гривень. Повноваження притягувати власників реклами до відповідальності мають посадовці УЖКГ та Управління містобудування та архітектури.

«Рішення про мораторій було прийняти на підставі звернення громадської організації. У Рівному є багато рекламного сміття, що виглядає не зовсім естетично. Спочатку потрібно провести інвентаризацію і з’ясувати де законно об’єкти встановленні, а де ні. Нині ми працюємо над створенням геоінформаційного порталу, на якому буде нанесена вся інформація. Щоб кожен рівнянин міг зайти на портал і подивитися чи має той чи інший білборд дозвіл, його термін дії, для якого суб’єкта господарювання він виданий»,- зазначив заступник міського голови Рівного Віталій Герман.

За його словами, портал запрацює через два місяці. Втім для того, аби перерахувати усі рекламні об’єкти, потрібні небайдужі рівняни, які зможуть долучитися до роботи.

«Ми будемо пропонувати власникам демонтувати незаконну рекламу самотужки, вручатимемо їм приписи. Якщо за 5 робочих днів цього не зроблять – демонтаж здійснить управління ЖКГ. Проте для її виявлення потрібна ваша допомога»,- зазначила головний спеціаліст відділу благоустрою УЖКГ Рівного Наталія Радаєва.

Нині ж законно встановлено лише 129 сітілайти, 104 «фасади» та 523 білборди. Урбаніст Дмитро Котляров переконаний, що мораторій це жорстка міра, але це перший крок який потрібно зробити. І зауважує, що  у центральних частинах міст Європи білборди не розміщують взагалі.

«У Берліні, наприклад, їх побачити неможливо. Не готовий сказати, чи це пов’язано із законодавством, чи на рівні свідомості. Можливо, треба працювати із свідомістю людей. На превеликий жаль, якщо громадськість не долучиться до боротьби із незаконною рекламою, тоді навряд чи вистачить 3 роки, аби вирішити питання зовнішнього вигляду міста»,- зауважив Котляров.

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: