Нова система вибору автобусних перевізників змінить якість послуг – експерт

Сьогодні, 7 лютого, Кабмін дав старт реформі ринку автобусних перевезень. В першу чергу це стосується міжобласних регулярних автобусних перевезень. Відтепер перевізників будуть обирати за заявковим принципом, а не через конкурс як це було раніше. Як повідомив кореспонденту ERVE.UA керівник ГО «Союз перевізників України» Валентин Демчук, такі зміни мають позитивно вплинуть на якість надання послуг і саму систему перевезень.

«Заявкова система діяла на міжнародних маршрутах. Заявник маючи ліцензію на автобус подає заявку і отримає дозвіл працювати на маршруті. Якщо на один і той самий маршрут подалося два перевізника, то працює два. І так далі. Лише конкуренція вирішить, хто матиме більше пасажирів. Вважаю, що для обласних маршрутів це непогано придумано. Суттєво спростили бальну систему проведення конкурсів на внутрішньо обласних маршрутах»- зауважує Демчук.

Варто зауважити, що що перевага на конкурсі надаватиметься перевізнику, який пропонує низькопольні автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3-Євро 6).

Крім скасування конкурсної системи, запроваджуються вимоги щодо обов`язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю: до кінця 2019 на 35% автобусів, а з 2020 року - 50%.

«Остання вимога на мою думку, практично нереальна. Особливо в такій економічній кризі в якій ми нині знаходимося. Тому я думаю цей пункт в постанові на перспективу, але не сьогодні»,- додає Демчук.

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: